Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) urmează să semneze cel mai mare contract de autostradă, pentru tronsonul ce include Tunelul Meseș din Autostrada Transilvania (A3), cu asocierea desemnată câștigătoare. Asta după ce Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) a respins contestațiile depuse. Între timp, constructorul italian WeBuild a mers mai departe, la Curtea de Apel București.
Asocierea de constructori turci Makyol – Ozaltin este așteptată să aducă documentele pentru semnarea contractului de proiectare și execuție a tronsonului Poarta Sălajului – Nușfalău (41 km) din Autostrada Transilvania, ce va include și cel mai lung tunel de autostradă din România, au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanții CNAIR.
Recent, CNSC a respins contestațiile WeBuild și Mapa la licitația organizată de CNAIR pentru cel mai mare contract de autostradă.
Astfel, contractul poate fi semnat din punct de vedere legal, după deciziile CNSC, chiar dacă, între timp, constructorul italian WeBuild a formulat recurs la Curtea de Apel București.
Italienii de la WeBuild au depus în noiembrie anul trecut contestație după ce turcii de la Makyol au fost desemnați câștigătorii celui mai mare contract de autostradă, cel privind tronsonul de 41 de kilometri din Autostrada Transilvania, cu Tunelul Meseș. În contestație, constructorul italian solicită anularea raportului procedurii prin care a fost respinsă oferta sa și a fost declarată câștigătoare oferta asocierii de constructori din Turcia Makyol – Ozaltin.
Tunelul Meseș, cel mai lung tunel de autostradă, 2,89 km cu galerii duble

Pe traseul acestui sector din A3 vor fi construite inclusiv:
– Tunelul Meseș (în lungime de 2,89 km), cel mai lung tunel de autostradă din România. Acest tunel este format din două galerii unidirecționale care împreună totalizează 5,78 km;
– 65 de viaducte, poduri și pasaje (în lungime totală de aproximativ 13 km).
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.