Guvernul Ungariei a declanșat o investigație asupra operatorului aerian low-cost ungar Wizz Air Holdings PLC pentru posibila încălcare a legislației privind protecția consumatorilor, informează site-ul lse.co.uk.
Oficialii Wizz Air nu au fost imediat disponibili pentru comentarii.
Ministerul Justiției din Ungaria susține că a primit multe plângeri la adresa Wizz Air deoarece operatorul aerian, cu sediul în Budapesta, nu ar fi oferit informații și asistență clienților ale căror zboruri au fost întârziate sau anulate, conform agenției de presă ungare MTI.
De asemenea, Wizz Air este acuzată că nu a acordat cazare și o nouă rezervare pentru pasagerii afectați, nu a răspuns plângerilor consumatorilor în termen de 30 de zile și operează o linie telefonică de asistență pentru clienți cu suprataxă, ceea ce contravine legislației și drepturilor consumatorilor din Ungaria, a precizat Ministerul Justiției.
Luni, la Bursa de la Londra, acțiunile Wizz Air înregistrau un declin de 7,8%.