În atenția cetățenilor posesori ai documentelor de identitate expirate dar a căror valabilitate a fost prelungită pe o perioadă de 90 de zile de la încetarea stării de alertă
Începând de astăzi, 7 iunie 2022, vă informăm că valabilitatea actelor de identitate, ce fusese prelungită cu o perioadă de 90 de zile în timpul stării de alertă, a expirat.
Toți cetățenii ale căror documente de identitate au expirat sunt obligați să le preschimbe.
Dorim să anunțăm persoanele aflate în această situație că au posibilitatea să solicite emiterea actului de de identitate, în fiecare zi, în următoarele intervale orare:
Luni și Miercuri 8:30 – 15:00,
Marți și Joi 8:30-18:30,
Vineri 8:30-12:00.
Preluarea documentelor se face în baza unei programării online prealabile, accesând siteul instituției www.tirgumures.ro sau apelând nr. de telefon 0265 250 391.
Eliberarea actului de identitate se face în maxim 2 zile lucrătoare (excepție fac cazurile care necesită verificări suplimentare), prin intermediul Ghișeului de informații și eliberări acte.
Programul de eliberare a noilor documentelor este următorul:
Luni, Miercuri, Vineri 8:30 – 16:30,
Marți și Joi 8:30 – 18:30.
Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0265 250 391.