Producătorul de vinuri din județul Mureș, Villa Vinèa, a înregistrat în primul semestru al anului, o creștere a vânzărilor cu 45% mai mare decât în aceeași perioadă din 2018.
Dezvoltarea segmentului HoReCa, unde de câțiva ani se înregistrează o creștere susținută și care este responsabil de 50% din veniturile companiei precum și activitățile de pe zona de retail au rezultat în atingerea unei cifre de afaceri de 1,3 milioane de lei.
Villa Vinèa a fost cea mai premiată cramă românească din ediția a XVI-a a International Wine Contest Bucharest – Vinarium, competiție cu peste 970 de concurenți jurizați de specialiști din 15 țări.
“Pentru noi, anul acesta a demarat cu vânzarea unor volume mai mari în județele în care eram deja prezenți. În paralel, ne-am concentrat pe extinderea zonelor de distribuție, abordând strategic vestul țării și Bucureștiul, acolo unde am avut parte de deschidere și am reușit să încheiem parteneriate puternice. Un aspect care ne-a ajutat semnificativ a fost awarenessul în creștere al brandului și curiozitatea consumatorilor de a descoperi, în primă fază, vinurile premiate, titrate, ale cramei și, ulterior, odată convinși, întregul nostru portofoliu.
Cred că beneficiem de o serie de factori, care ne favorizează: întregul ansamblu dat de poziționarea geografică, sol și condițiile meteorologice, ce influențează, inevitabil, potențialul strugurilor și oferă vinurilor o mineralitate extrem de apreciată, mai ales în cazul albelor, dar și acest tandem al vinificatorilor. Celestino Lucin, italianul premiat de către Gambero Rosso, și Mihaly – Misi – Denes, directorul nostru de producție, fac, de 15 ani, o echipă excelentă, care reușește să scoată în evidență, într-un mod atrăgător, extrem de convigător, terroir-ul local. La toate acestea, se adaugă orientarea noastră către calitate și consecvența. Astfel, ne propunem ca, în următorii ani, să devenim crama românească recunoscută pentru vinurile sale albe, aromatice, excepționale”, declară Mircea Matei, director general al Villa Vinèa.
Se preconizează că anul 2019 se va încheia cu o cifră de afaceri de 3,6 milioane de lei, cu un milion mai mult față de anul trecut, reprezentații companiei așteptându-se ca în timpul sărbătorilor de iarnă, spumantul Cuvée Celestm lansat anul trecut, să contribuie semnificativ la creșterea vânzărilor.
Anton Doru