Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Târgu Mureş reaminteşte tinerilor care domiciliază în alte localităţi şi frecventează cursurile unităţilor de învăţământ din municipiul Târgu Mureş, că le revine obligaţia de a solicita înscrierea în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei, la adresa la care locuiesc mai mult de 15 zile.
Documentele necesare sunt:
– cererea tip (disponibilă şi pe pagina de internet a instituţiei www.tirgumures.ro);
– actul de identitate în care urmează să se înscrie menţiunea privind stabilirea reşedinţei;
– documentul cu care se face dovada adresei de reşedinţă (original).
Minorul solicită înscrierea în actul de identitate a vizei de reşedinţă însoţit de unul dintre părinţi sau după caz, de reprezentantul său legal.
Tinerii cazaţi în căminele liceelor şi ale universităţilor pot depune cererea personal, ori prin intermediul administratorilor imobilelor, în felul acesta nefiind necesară prezenţa la sediul Serviciului de evidenţă a persoanelor.
Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0265/250391, direct la sediul serviciului din Târgu Mureş, str. Călăraşilor nr. 26-28 în zilele de luni, miercuri şi vineri între orele 8,30 – 16,30, iar marţi şi joi între orele 8,30-18,30, precum şi de pe pagina de internet a instituţiei www.tirgumures.ro.