Wizz Air a fost amendată după ce a indus în eroare clienții
Wizz Air a fost amendată după ce a indus în eroare clienții

Wizz Air a fost amendată după ce a indus în eroare clienții

Autoritatea pentru concurenţă din Ungaria a amendat compania aeriană low-cost Wizz Air cu 770.000 de euro pentru comunicare înşelătoare, a anunţat sâmbătă instituţia pe site-ul său, transmite Reuters, citată de News.ro.

Instituţia a declarat că Wizz Air a încălcat obligaţia profesională şi a indus în eroare prin modul în care şi-a descris serviciul de check-in automat şi a împins consumatorii către pachete mai scumpe.

Wizz Air nu a fost disponibilă imediat pentru comentarii.

Amenda vine după ce Wizz Air şi-a redus estimarea profitului anual, la începutul acestei săptămâni, în urma unei scăderi cu 44% a profitului operaţional din primul trimestru, parţial din cauza costurilor legate de problemele motoarelor Pratt & Whitney şi încheierea unor contracte de leasing unice pentru a spori capacitatea.

Compania aeriană low-cost, care zboară cu o flotă de avioane Airbus, s-a confruntat cu provocări legate de motoarele Pratt şi Whitney RTX, 46 dintre avioanele sale urmând să fie reţinute la sol pentru inspecţii în această vară, punând constrângeri asupra capacităţii.