Autoritatea pentru Concurență Economică (GVH) a lansat o investigație împotriva companiei aeriene Wizz Air, deoarece se crede că induce în eroare consumatorii cu privire la serviciile sale premium în timpul achiziției online a biletelor, anunță 24.hu.
Potrivit informațiilor, este probabil ca Wizz Air să ascundă sau să dezvăluie cu întârziere informații legate de prețul biletelor, arată G4Media.
Declanșarea procedurii de supraveghere a concurenței nu înseamnă că societatea a săvârșit încălcarea. Procedura are ca scop clarificarea faptelor și, prin aceasta, dovedirea presupusei încălcări, anunță GVH. În toamna anului trecut, GVH a avertizat companiile aeriene disponibile în Ungaria să-și schimbe metodele de denaturare a deciziilor consumatorilor în timpul vânzărilor de bilete și practicilor publicitare.
În octombrie, autoritatea a indicat că în cazul în care nu vor fi detectate progrese pe piață, aceasta poate examina aplicarea regulilor de concurență loială în cadrul procedurilor de supraveghere a concurenței.
S-a raportat că practici similare devin din ce în ce mai răspândite: Comisia Europeană a publicat rezultatele unei investigații rapide care acoperă 25 de țări, la începutul săptămânii trecute. Pe baza rezultatelor, un număr semnificativ de companii folosesc metode neloiale pentru a distorsiona deciziile consumatorilor față de opțiuni care le servesc propriilor interese.
Category: Stirile Punctul