Ziarul Financiar scrie că Târgu-Mureş dintr-un oraş rupt de restul ţării, devine un nod rutier odată cu finalizarea A3 până la Cluj şi demararea lucrărilor la A8 în 2024.
Tronsonul lipsă din autostrada spre Cluj este deja gata şi acum oraşul este conectat pe autostradă de Cluj, Alba Iulia, Deva, până la Arad şi Ungaria. Astfel Târgu-Mureş este „legat“ la reţeaua europeană de autostrăzi. Astfel a fost atras în Mureş şi proiectul Mureş City Logistics unde funcţionează un depozit al FrieslandCampina dar şi producţie – Elektrokontakt Romania (EKR), subsidiară a ELEKTROKONTAKT GMBH, furnizor de cablaje pentru industria auto. De asemenea a fost construită baza logistică pentru Hell – băuturi energizante şi răcoritoare, dar şi investiţii din partea CTP, cel mai mare proprietar şi dezvoltator de spaţii logistice şi industriale.
Citeste articolul complet pe ZF.ro