Consiliul Județean Mureș în parteneriat cu Instituția Prefectului, Județul Mureș și Muzeul Județean Mureș organizează în data de 16 mai 2017 evenimentul ”Ziua Porților Deschise la Palatul Administrativ”.
Data de 16 mai a fost aleasă deoarece în această zi, în urmă cu 112 ani, consiliul local de la acea vreme aproba proiectul de hotărâre prin care se dădea girul construirii uneia dintre clădirile emblematice ale orașului Tîrgu-Mureș și a județului Mureș.
Evenimentul se adresează tuturor cetățenilor aceștia având posibilitatea de a se înscrie pentru turul Palatului până în 12 mai 2017. Înscrierile se pot face la adresele de e-mail vitelar.corina@cjmures.ro și lukacs.katalin@cjmures.ro sau la telefon: 0265 263211 int. 1286.
Cu prilejul evenimentului cetățenii vor avea posibilitatea să viziteze Palatul Administrativ și Turnul cu Ceas şi vor primi informații legate de construirea și istoricul clădirii. Reprezentanții celor două instituții publice care își au sediul în Palatul Administrativ vor prezenta, pe scurt, rolul și locul Consiliului Județean și a Instituției Prefectului în administrația publică locală.
De asemenea, vizitatorii vor avea posibilitatea să vadă expozițiile dedicate primarilor Bernády György și Emil Dandea găzduite de Muzeul Județean în spațiile din Palatul Culturii.