ANAF solicită detalii precum:

  • date identificare beneficiar rezervare (nume și prenume/denumire persoană juridică, număr telefon contact)
  • natură eveniment (nuntă, botez, aniversare, majorat, banchet, simpozion, evenimente corporate etc.), data eveniment și ora începerii
  • număr estimat de meniuri/participanți (număr minim declarat/acceptat, după caz)
  • preț meniu (dacă au existat/vor exista mai multe tipuri de meniuri cu valori diferite, se vor evidenția în mod corespunzător)
  • avans încasat
  • modalitatea de încasare a avansului (chitanță/ordin de plată etc)
  • alte servicii oferite de organizator contra cost, conform contractelor (închiriere spațiu, servire alte meniuri comandate, amenajare spațiu eveniment, servicii artistice/muzicale, filmare și/sau fotografiere etc)
  • valoare alte servicii oferite de organizator.

Această măsură face parte din eforturile ANAF de monitorizare și prevenire a evaziunii fiscale în sectorul serviciilor pentru evenimente.