În luna octombrie, fabrica HEINEKEN din Ungheni și-a deschis porțile pentru toți cei interesați să descopere povestea berii – în cadrul evenimentului Noaptea Companiilor. Numărul de persoane care ne-a trecut pragul depășit cu mult așteptările și astfel peste 100 de vizitatori, inclusiv Daniel Buzdugan moderatorul evenimentului, au pătruns în universul HEINEKEN, explorând cum se face berea și valorile care definesc cultura companiei: siguranță, inovație și grijă pentru oameni.

Cei care lucrează la HEINEKEN știu că au oportunități de creștere și dezvoltare profesionala accelerată, iar participarea la Noaptea Companiilor le-a oferit și participanților o privire reală asupra mediului în care fiecare angajat are șansa să învețe, să crească și să contribuie la povestea unui brand global.

Primii pași în lumea HEINEKEN
Participanții au descoperit universul HEINEKEN printr-o prezentare interactivă despre istoria companiei și a fabricii, valorile sale și angajamentul față de sustenabilitate. A urmat turul de fabrică, o experiență fascinantă prin zonele de fierbere și îmbuteliere, unde tehnologia modernă și atenția la detalii se împletesc în fiecare etapă a producției.

O experiență interactivă și plină de energie
Cel mai apreciat moment al serii a fost activitatea „Hai să fabricăm berea!”, unde vizitatorii au devenit, pentru câteva momente, maeștri berari, reconstituind simbolic procesul de producție, de la materia primă la produsul finit. Atmosfera a fost una de entuziasm, curiozitate și bucurie – în spiritul HEINEKEN.

„La noi, excelența nu e doar un obiectiv — e parte din ADN-ul nostru. Suntem cunoscuți prin standarde ridicate de producție, o cultură a siguranței în care fiecare angajat contează și o grijă autentică față de satisfacția consumatorului. Toate acestea reflectă angajamentul nostru constant pentru inovație și performanță. Sperăm ca experiența din cadrul evenimentului să fi stârnit interesul și curiozitatea participanților și să avem ocazia să îi avem alături în marea familie internațională HEINEKEN, în viitorul apropiat”, a declarat Ciprian Botea, Brewery Manager, Fabrica HEINEKEN din Ungheni.

Performanță și sustenabilitate
Fabrica HEINEKEN din Ungheni s-a aliniat la strategia globală de sustenabilitate „Brew a Better World”, prin care compania investește constant în soluții verzi și procese sustenabile. Printre cele mai recente proiecte se numără instalarea unor pompe de căldură de înaltă eficiență, care vor reduce consumul de energie și emisiile de carbon.