Vinerea trecută, în prezența a aproximativ 100 de persoane, brandul de mobilă Natürlich și-a făcut oficial intrarea pe piața de la Tîrgu-Mureș, prin deschiderea unui showroom de prezentare în incinta magazinului Ambient, pe o suprafață impresionantă de 2.000 mp. Cu această ocazie, marca este prezentă în cea de-a noua locație din țară, după Cluj-Napoca, Alba-Iulia, Pitești, Bistrița, Baia Mare, Oradea, Sibiu și Mediaș.
La evenimentul de ianugurare a luat parte Bereczki Zsolt, directorul general al companiei reghinene Larix, subprefectul Gabriela Koss, consilierul primarului Claudiu Maior, dar și primarul de la Reghin Maria Precup.
Bereczki Zsolt a vorbit despre ceea ce Natürlich își propune să fie pentru clienții de mobilă din Tîrgu-Mureș: „Când vine vorba despre mobilier și decorațiuni, vom răspunde mereu „Natürlich” la toate solicitările clienților noștri. Viziunea noastră urmărește schimbarea imaginii serviciilor din această industrie, printr-o abordare diferită a relațiilor cu clienți. Mizăm pe înțelegerea dorințelor celor care ne calcă pragul și pe faptul că, indiferent de solicitare, noi putem veni cu răspunsul potrivit”. Au luat cuvântul apoi și subprefectul Gabriela Koss și consilierul primarului, Claudiu Maior, care au vorbit despre importanța apariției acestui brand și importanța susținerii firmelor private și pe viitor.
Ce este de fapt Natürlich?
În spatele acestui concept stă de fapt compania reghineană Larix, deținută de omul de afaceri Bereczki Zsolt. Compania este unul din cei mai puternici producători de mobilă mureșeni, care are o experiență de peste 20 de ani pe piață. Mai exact, compania a fost fondată în 1992 la Reghin, iar de atunci s-a dezvoltat ajungând în prezent să dețină unități de producție și în afara Reghinului. Mai mult, compania lucrează inclusiv cu distribuitori din afara țării, astfel că a ajuns la o cifră de afaceri anuală de ordinul zecilor de milioane de euro.
Conceptul Natürlich a fost lansat la începutul anului 2011, în luna februarie, când Larix a decis să investească sume considerabile într-o rețea de magazine prin care să poată ajunge mai aproape de clienți. Prin urmare, a investit până acum aproximativ 1,5 milioane de euro, iar rezultatele în cifre sună din ce în ce mai bine: 17.000 de mp de magazine, peste 7.000 de produse și 900 de furnizori români și străini. Numai pentru showroom-ul de prezentare de la Tîrgu-Mureș, compania a investit peste 100.000 de euro în amenajarea lui. Mai mult, la showroom-ul din magazinul Ambient, conceptul Natürlich presupune și consultanță oferită clienților, livrare la domiciliu a produselor cumpărate, personalizarea mobilierului, posibilitatea de a cere proiectarea și amenajarea de bucătării la comandă etc. Toate aceste servicii integrate sunt disponibile de asemenea și pe site-ul companiei, la adresa www.naturlich.ro.
Cristina Vancea
We bought a kitchen from their store at Ambient in Tirgu Mures. If we had known that six months later it would still not be installed, we would never have bought from them. They after sales service is disgusting.