Oamenii nu prea mai cred în promoții, dar costul vieții îi îndeamnă să „vâneze” ofertele
Oamenii nu prea mai cred în promoții, dar costul vieții îi îndeamnă să „vâneze” ofertele

Oamenii nu prea mai cred în promoții, dar costul vieții îi îndeamnă să „vâneze” ofertele

Criza costului vieţii generează o „vânătoare” de promoţii pentru cumpărăturile de sărbători, deşi consumatorii sunt tot mai sceptici cu privire la valoarea reală a reducerilor, potrivit celui mai recent studiu realizat de EY referitor la cumpărăturile de sărbători, citat de Agerpres.

Studiul a sondat opiniile şi atitudinile a 13.000 de consumatori din toată lumea cu privire la apropiatul sezon al promoţiilor de sărbători. Potrivit acestuia, circa 69% dintre respondenţi au declarat că profită de evenimente de reduceri şi le aşteaptă cu interes.

Cu toate acestea, aproape două treimi (64%) dintre consumatorii intervievaţi sunt sceptici cu privire la promoţiile din perioada sărbătoriloravând îndoieli despre valoarea reală a reducerilor, iar un număr similar (58%) de respondenţi constată că articolele pe care doresc să le cumpere nu sunt incluse în promoţie.

Respondenţii menţionează presiunea existentă asupra veniturilor disponibile, 45% dintre ei fiind îngrijoraţi cu privire la capacitatea lor de a putea acoperi cheltuielile aferente acestui sezon de sărbători, procent care creşte la 49% în cazul consumatorilor din Generaţia Z (cu vârste cuprinse între 18 şi 27 de ani), în timp ce 57% intenţionează să profite de reduceri din cauza situaţiei lor financiare.

Citeste continuarea