Aeroportul lansează licitație pentru achiziția de mobilier și echipamente necesare certificării 
Aeroportul lansează licitație pentru achiziția de mobilier și echipamente necesare certificării 

Aeroportul lansează licitație pentru achiziția de mobilier și echipamente necesare certificării 

Regia Autonomă Aeroportul Transilvania Târgu Mureș a lansat procedura de achiziție publică în valoare de 554.100 lei pentru dotarea terminalului de pasageri. Achiziția face parte din proiectul de modernizare a aeroportului și vizează îndeplinirea condițiilor de certificare conform legislației în vigoare.

Contractul este împărțit în cinci loturi distincte. Primul lot, cu cea mai mare valoare de 216.000 lei, vizează diverse tipuri de mobilier. Lotul 2, în valoare de 15.800 lei, cuprinde produse electrice și electrocasnice, iar lotul 3, de 143.600 lei, include diverse tipuri de echipamente electronice. Lotul 4, evaluat la 97.700 lei, cuprinde dotări diverse, în timp ce lotul 5, de 81.000 lei, vizează achiziția de echipamente de spălat și uscat pardoseli.

Durata de execuție este de maximum 25 de zile de la data emiterii ordinului de începere a executării contractului. Sursa de finanțare o reprezintă fonduri bugetare proprii, suma fiind cuprinsă în bugetul aprobat de Consiliului Județean, cel care deține aeroportul.